2011. március 11., péntek

Párszázas ötlet...

Mára valami kis könnyű, egyszerű és olcsó megoldást, legfőképpen ötletet kívánok megosztani veletek. A szobánk berendezéséről sokat gondolkoztam, hogy mi is legyen a legmegfelelőbb, ami a saját ízlésvilágunkhoz illik és amivel legotthonosabbá tudjuk tenni azt. Erről fogok majd még írni, hogy mi lett a végső megoldás, milyen lett az összkép, de addig szeretném megmutatni ezt a teljesen egyszerű dekorációt, amivel kicsit feldobni kívántam az éjjeli lámpánkat, vagyis az ágy feletti területet, ami nagyon üresnek hatott és szemmel láthatólag hiányzott onnan valami. Több napos agyalgatás után jutottam erre az ötletre, amit láthattok a képen. Végül bementem egy méteráru boltba (bár akinek van otthon valamilyen anyaga, ami színben megfelelő az is jó, de nekem nem volt) és vettem 20 cm függönyanyagot, ami tényleg pár száz forint volt, talán maximum 200.-, amit a képen látható módon felkötöttem a lámpákhoz, minden előzetes beszegések nélkül. Tökéletes és egyszerű megoldás, aminek a segítségével teljes lett az összhang az ágy felett.

1 megjegyzés:

  1. McDekor?
    Amúgy imádom, ahogy ide-oda feldobálsz egy-egy darab anyagot, és az úgy néz ki, mintha valami lakberendező hetekig tervezte volna. De hát, aki tud, az tud... :)

    VálaszTörlés